Tutorial Navigation With Hover

Greeting Text


http://28.media.tumblr.com/tumblr_m35xvt5vgz1r0xsrmo4_500.jpg
Awwwwwwww ...

  Anyeong manusia - manusia sekalian . Akhirnya , aku berjaya buat 'comeback' aku dengan buat tutorial ini . Sebenarnya , Izzati yang request tutorial ni . Setelah aku paham apa yang dia sebenarnya nak , aku dengan pantas seperti Usain Bolt naik kereta Ferarri pancit taip entry ni . Dia cakap dia navigation yang comel tapi tak floating . So , aku telah berjaya menghasilkan code navigation yang macam ayam ni dalam masa 30 minit . //muka bangga Marilah kita memulakan tutorial ini dengan Surah Al-Fatihah . 

Tak payah nak RE-TUTORIAL tanpa credit sangat lah kan ! 

TITLE TITLE TITLE TITLE

  Design > Page Element > Add a gadget > HTML/Javascript 

  Paste code bawah ni dekat HTML/Javascript tu .

<style>
#junhyungiee {
border-bottom: 3px solid #A9E2F3;
-webkit-transition: 0.4s;
-moz-transition: 0.4s;
color:grey;
font: 11px arial;
text-decoration:none;
padding:4px;
background:transparent;
box-shadow: inset 0px 0 0px 0 #CEDFF7;
background: #FDE0FE;}

    #junhyungiee:hover {
border-bottom: 3px dashed #A9E2F3;
-webkit-transition: 1.5s;
-moz-transition: 1.5s;
box-shadow: inset 200px 0 0px 0 #CEDFF7;
text-decoration:none;}
</style>

<a id="junhyungiee" href="LINK" title="TITLE">TITLE</a>

  Tweak code tu ikut taste korang then , save .

Senangkan ? Aku tak tau la Navigate ni comel ke tak . LOL . Selamat mencuba . Kalau tak jadi inform me .

Thank you//BOW