Random things to talk .

http://img221.imageshack.us/img221/6638/junhyungsexy.gif

Sexy glare . //fainted  
  •  Junhyung and Hyuna  
So I heard this rumor about Junhyung and Hyuna .  Sebenarnya Ikha terbaca rumor ni dekat blog Nana . Waktu first time baca tu memang la tak percaya .Tapi lepas tengok video BEAST member dekat All The Kpop baru Ikha macam whaaaattttt ! Waktu Yoseob sebut nama Hyuna Junhyung macam ter-flashback kenangan dahulu //cewahhh . Diorang main satu game ni , diorang kena lawan sebut nama girl group . Tapi tak boleh girl group yang sama dengan opponent . Seriously muka Doojoon and Dongwoon pun macam panik ja time tu .  

 

Nampak tak ? Obvious gila kan ? Then , waktu Junhyung nak explain pun dia tak dapat nak habiskan ayat dia . 

It's not that I don't know , but.......
Lepas tu MC tu ada cakap apa entah lepas tu semua orang gelak .Waktu dia gelak pun 
macam tak ikhlas ja . Pastu Ikha baca lagi dekat blog Nana . Dia ada Printscreen lirik yang Juhyung tulis . Ada banyak tapi dapat relate satu ja . Yang kat bawah ni . 

But between us is the wall of friendship
But by tommorrow all the snow would have melted it away
Holding your hand , holding you in my embrace
I want to sing for you all night
Nampak tak yang Ikha underline tu ? Macam ada kaitan kan ?  Lepas Nana cakap baru Ikha perasan yang lirik Junhyung semua pasal nak forget the past . Haihhh . Whatever it is aku still ship JunHara . Aku tak kesah pun Junhyung dengan sapa tapi JunHara comel :D

  • I'm trying
  Jiwang semacam ja kan ? LOL . Aku bukan trying untuk forget boyfriend mahupun suami . Aku sebenarnya try nak change macam lagu Hyuna tu Woa Woa Woa Change haaaa gitu . Aku nak jadi seorang manusia yang lebih baik //bersemangat ni bhaiii . Bukan nak cakap aku ni teruk sangat . Tapi aku nak berubah jugak . Tolonglah jangan bash aku . Aku sebenarnya tujukan ayat ni untuk manusia manusia diluar sana yang suka memerli orang yang nak berubah untuk jadi better . Cakap bajet lah itu lah ini lah . Aku rasa macam nak rimbuk manusia jenis ni pastu lipat dan lempar dekat dalam sungai depan rumah aku . Aku tak tau la apa yang depa jeles sangat dengan orang yang nak berubah ni . Depa nak berubah bukannya nak membunuh haihhhhh //sigh


  Aku sebenarnya nak berubah jadi lebih rajin dan peramah . Seriously aku malas gila gila gila gila //over . Aku rasa panda lagi rajin daripada aku . Haihhh . So I guess that's it . I'm sorry //gaya Amir . Aku tau ayat aku kasar . Aku minta maaf gila gila gila .



 Leg's note : Sorry , penggunaan aku and ayat alien . 

          

No comments: