Reunion itu..

   
Assalamualaikum semuaaaaaaaa ! Tediaaaa , tajuk dia jiwang semacam. Haruslah , lama tau dak tak jumpa classmates primary school. Rindu hoi ! So , kitaorang decided nak gather on Hari Kokurikulum kat sekolah rendah kami. Bila jumpa , apa lagi mestilah bersnap situ situ sana sini. Sekejap posing cenggini sekejap posing cenggitu , rasanya camera tu pun dah muak tengok kami ja. Jadi hari ini , aku mempersebahkan model-model berbakat kat hampa semua nahhhh ! 

  
Depan surau pun sempat posing tau , Hampa ada ka ?

Then , kami jalan jalan pusing booth area tu BERJUTA kali sebab tak tau nak buat apa. Aku dengan Athirah berkepit macam suami isteri you know ! Pastu kami jumpa cikgu ni cikgu tu and TEACHER CHUAH ! Ok dia guru kelas aku waktu standard six.. Hamagad rindu gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Nasib baik dia kenai lagi.. Pastu snap lagi.. Biasalah model terkenal la katakan..

 
Twins aku ni. Mana satu aku ? Alaaa yang pakai tudung hitam tu la. Punya charming takkan hampa takk nampak kot ?

Ni Aliaa , dia eldest sister dalam SDC.. Sweet kan dia ?

 

Panggil dia 'Mata Bulat' ok everyone ! 






Fatin Aliaa Binti Fauzi





Anis and Aliaa



Tengok dua orang manusia ni. Posing tak ajak aku =..="



Aliaa comei gila !


Makcik Izzati ngan Athirah. Tak ajak aku lagi =.="





Credits:Izzati





No comments: